Potykacze reklamowe w gastronomii

Gastronomia to branża bardzo specyficzna. Konkurencja na rynku jest bardzo duża, dlatego przetrwają tylko najsilniejsi. Podstawą każdego zakładu gastronomicznego jest klient. Mówi się też, że reklama jest dźwignią handlu. Dobra reklama w gastronomii to już połowa sukcesu.

Możliwości reklamowania się jest wiele. Efektowną formą reklamy są przede wszystkim potykacze reklamowe. Przybierają one różne kształty. Od tradycyjnych potykaczy  w formie tablicy, po bardzo wyszukane formy np. figury. Potykacz reklamowy nie jest dla klienta. On służy potencjalnemu klientowi. Temu, który potknie się o naszą ofertę. Dobre potykacze są odporne na zabrudzenia i warunki pogodowe.  Tu liczy się przerost formy nad treścią. Mniej istotne jest to co napiszemy na potykaczu reklamowym. Ważne jest, że rzuca on się w oczy. Najlepiej z daleka. Im bardziej oryginalny będzie nasz potykacz, tym szybciej zostanie on zauważony. Im bardziej będzie przykuwał uwagę przechodniów, tym większe prawdopodobieństwo, że osoby dotąd niezainteresowane naszą ofertą, staną się zainteresowane. Na potykaczu nie warto oszczędzać. Tylko dobra jakość materiału pozwoli nam się długo cieszyć unikalnym potykaczem reklamowym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.

*