Czy smycze reklamowe się przejadły?

Gadżety reklamowe to stara jak świat metoda marketingu. Przedsiębiorcy chętnie je produkują z uwagi na ich skuteczność. Klient lubi coś dostawać za darmo. Kiedy dostaje- lepiej myśli o tym, który mu coś takiego dał. Właśnie takie uczucia są bardzo ważne w warunkach wszechobecnej konkurencji. Temat zwłaszcza dotyczy małych przedsiębiorców, którzy nie mają rozpoznawalnych nazw. W takich przypadkach gadżety marketingowe bywają naprawdę dużym plusem, zwłaszcza, jeżeli najbardziej zawzięci konkurenci ich nie wprowadzili.

Jednak dobór odpowiednich gadżetów reklamowych może być ciężki. Klasycznym przykładem są smycze reklamowe. Przy ich przypadku pojawia się pytanie- czy naprawdę jest sens wprowadzać smycze reklamowe? Co prawda jest to najczęstszy przykład gadżetu reklamowego, jednak czy na pewno klient będzie się z niego cieszył? Czy nie będzie tak, że smycz wyląduje zaraz w koszu?

Dzisiaj ludzie już ni noszą smyczy. Klucze i telefony trzymają w kieszeni, a tylko nieliczni ich używają. To jeden z gorszych możliwości gadżetów reklamowych. Pieniądze, które się wyda na smycz, lepiej przeznaczyć na coś bardziej praktycznego. Coś, z czego klient po prostu będzie zadowolony i nie porzuci w pierwszej chwili.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.

*